Skip to content

Steve Lacy - Sunshine (feat. Fousheé)

title: [회원구입불가]snobbi2022.07.19 19:38댓글 0

[Verse 1: Steve Lacy]

Lookin' like it's all catchin' up to you lately

요즘엔, 널 따라잡으려고만 하는 것 같지


Been a couple months since I told you, "It's over"

벌써 두어 달 전이야, 우리 “다 끝났어”라며 마무리한 거


Caught me off guard when I saw you last week

그러다 지난주에 널 마주쳤을 때, 다리에 힘이 풀렸지


Oh so tough, but you bluffed when you had me

와, 껄끄러운 거 봐, 나랑 만나던 때엔 그렇게 부드럽더니


Sayin' "My ex" like my name ain't Steve

날 ‘전남친’이라 하지, 내 이름이 Steve가 아닌 듯이


Gave you a chance and some dopamine

네게 기회도 주고, 도파민 분비도 시켜줬잖니


Safe to say, after me you peaked

요즘 너 어떤데, 헤어지더니 얼마나 수척한지


Still'll give you dick anytime you need

내가 밤에 달려갈게, 네가 날 원하면 언제든지


[Pre-Chorus: Fousheé]

I admit that I wasn't lost

인정할게, 다 미친 척이었어


You're takin' it just as hard

너도 똑같이 힘들어하는 걸 알아


Criticize me all you want

날 욕해도 좋아, 네 마음껏


[Chorus: Fousheé]

But I'm always gonna be where you are (Where you are)

그래도, 네가 있는 곳에 항상 내가 있을 거야


Where you are

어디 있든 말야


But I'm always gonna be where you are

네가 있는 곳에 항상 내가 있을 거야


Where you are

어디 있든 말야


But I'm always gonna be where

난 네가 있는 곳에…


[Verse 2: Fousheé, Steve Lacy, Both]

I took the high road, do it through every word

가장 좋은 선택을 한 거였어, 단어 하나까지도


Is it still that special if the whole world has owned?

세상 모두에게 수월했다면, 그게 특별한 관계였겠어?


And you always chase it, you can't replace it

넌 계속 다른 사랑을 좇지만, 대체할 순 없겠지


Put those feelings back where they came from

그때의 감정은, 그때 그 자리에 있게 해줘


Why can't we just get along? Or, at least, let's get it on?

우리, 괜찮게라도 지낼 순 없어? 어찌어찌 시작이라도?


Honestly, I wouldn't mind, I would do it one more time

솔직히, 난 괜찮을 것 같아, 다시 널 좋아할 수 있을지도 몰라


I would let you cut the line just so I could be right where you are

너와의 악연을 자르고, 네가 있는 곳으로 향할지도 몰라


[Chorus: Fousheé]

Where you are, where you are

네가 어디 있든 말야, 어디 있든 말야


But I'm always gonna be where you are

네가 있는 곳에 항상 내가 있을 거야


Where you are

내가 있을 거야


But I'm always gonna be where you are (Where you are)

네가 있는 곳에 항상 내가 있을 거야


Where you are

내가 있을 거야


But I'm always gonna be where you are

네가 있는 곳에 항상 내가 있을 거야


Where you are

내가 있을 거야


But I'm always gonna be, yeah

네가 있는 곳에, 그래


[Outro: Fousheé & Steve Lacy]

I mean

무슨 말이냐면


If I'm always gonna be there, then I might as well

언제나 네 곁에 있을 수 있다면, 그렇게 할래


I don't know about you, but, ah, come on

넌 어떨지 모르겠지만, 그래도, 어쩌면


I still, I still love you

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you (You, you)

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you (You, you, you, you)

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you (You, you)

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you (You, you, you, you)

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still, I still love you

널 여전히, 여전히 사랑하거든


I still love you, you

널 여전히 사랑하거든, 널


I still love you, you

널 여전히 사랑하거든, 널


Love you, I still love you

사랑하거든, 널 여전히 사랑하거든


I still love you, damn

널 여전히 사랑하거든, 젠장


This, this, this is love, I finally found it, haha

이게, 이게, 이게 사랑인가 봐, 드디어 찾았네, 하하

신고
댓글 0

댓글 달기

번호 제목 글쓴이 날짜
[공지] 가사해석(트랙) 게시판 관련 공지사항 (2018.6) title: [회원구입불가]HiphopLE 2018.06.25
21662 Danger Mouse & Black Thought - No Gold Teeth title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.26
21661 Danger Mouse & Black Thought - Belize (feat. MF DOOM)3 title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.25
21660 Danger Mouse & Black Thought - Aquamarine (feat. Michael Kiwanuka)1 title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.24
21659 Danger Mouse & Black Thought - Cheat Codes1 title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.24
21658 Danger Mouse & Black Thought - Sometimes6 title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.24
21657 Danger Mouse & Black Thought - The Darkest Part (feat. Raekwon & Kid Sister)3 title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.23
21656 Danger Mouse & Black Thought - Because (feat. Joey Bada$$, Russ, and Dylan Ca...3 title: Kendrick Lamar - DAMN.앞날 2022.08.22
21655 Lil Uzi Vert - F.F. title: [회원구입불가]snobbi 2022.08.02
21654 Beyoncé - ALIEN SUPERSTAR title: [회원구입불가]snobbi 2022.08.02
21653 Steve Lacy - Helmet2 title: [회원구입불가]Destin 2022.07.27
21652 Steve Lacy - Static3 title: [회원구입불가]Destin 2022.07.27
Steve Lacy - Sunshine (feat. Fousheé) title: [회원구입불가]snobbi 2022.07.19
21650 Kid Cudi - love. title: [회원구입불가]snobbi 2022.07.13
21649 Joey Bada$$ - Survivors Guilt2 title: [회원구입불가]snobbi 2022.07.13
21648 Beyoncé - BREAK MY SOUL1 Melo 2022.06.22
21647 Drake (Feat. 21 Savage) - Jimmy Cooks2 Melo 2022.06.18
21646 Pharrell (Feat. 21 Savage & Tyler, The Creator) - Cash In Cash Out2 Melo 2022.06.11
21645 Post Malone - Wrapped Around Your Finger1 title: [회원구입불가]snobbi 2022.06.10
21644 Vory - Daylight (feat. Kanye West) title: [회원구입불가]snobbi 2022.06.10
21643 Lil Wayne - Mr. Carter (feat. JAY-Z) title: [회원구입불가]snobbi 2022.06.10

sketchbook5, 스케치북5

sketchbook5, 스케치북5

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소