Skip to content

Post Malone - Saint-Tropez

title: [회원구입불가]snobbi2019.09.06 18:59조회 수 2307댓글 6

[Intro]

Ooh, yeah, yeah, yeah


[Chorus]

Such a long time
지금까지 말야

I've been waitin', I've been waitin' for a long time
아주 오래, 아주 오래 기다렸단 말이야

Such a long time
지금까지 말야

I've been waitin', I've been waitin' for a long time (Yeah)
아주 오래, 아주 오래 기다렸단 말이야

Such a long time (Ooh)
지금까지 말야


[Verse 1]

Ooh, this shit bliss, I'm so rich (Fuck that shit)
우, 쌉지림, 완전 부자 됐지

(Ooh) Abs like Abercrombie Fitch (Damn)
아베크롬비는 안 맞지만, 뭐 어떠니

(Ooh) Milly, on my, whoa
백만 불 정도는, 확그냥

Versace boxers on my dick (On my dick, damn)
베르사체 로고 박혀있다, 내 팬티

Bud Light runnin' through my piss (Ooh)
버드 라이트(맥주)가 콸콸, 내 오줌 줄기

On a yacht 50 meters insuffish (Insufficient)
내 요트 크기, 50미터도 넘지

50 carats on my fist (On my fist)
손가락에만 50캐럿이

The roof go down when I hit switch (Ooh, bitch)
버튼만 누르면 지붕이 내려가지

I money ball like Bradley Pitt (Bradley Pitt, ayy)
나 오지게 벌어, 마치 브래드 피트
[브래드 피트의 주연 영화 <Moneyball> 레퍼런스]

I worked so hard for all this shit (All this shit)
나 이 순간을 위해 여태까지 열일

Pumpin' out classics in the Bat mobile, goin' bat shit
배트모빌 안에서 곱게 들어 클래식, 난 마치 박쥐
[Bat Mobile: <배트맨> 시리즈에 등장하는 가상의 차]


[Chorus]

Such a long time
지금까지 말야

I've been waitin', I've been waitin' for a long time
아주 오래, 아주 오래 기다렸단 말이야

Such a long time
지금까지 말야

I've been waitin', I've been waitin' for a long time (Yeah)
아주 오래, 아주 오래 기다렸단 말이야

Such a long time (Ooh)
지금까지 말야


[Verse 2]

I'm in Saint-Tropez I had to check wrist (Wow)
난 지금 생트로페에, 이 시차도 적응했지 (와!)
[Saint-Tropez: 프랑스 남동부 바르 주 동부의 휴양지]

I just bought my girl a new necklace (Necklace)
그냥 내 여자한테 목걸이 하나 사줬네

One, two, three, four, five, six
1,2,3,4,5,6

I'll take 'em all don't matter what the price is (What the price is)
그냥 다 주세요, 가격은 상관 없으니

I said I'm sorry mama for my vices (For my vices)
엄마한테 사과했지, 약 좀 빨며 살았으니

You'll never understand what my life is (My life is)
넌 영원히 몰라, 내 삶이 어떤지

One, two, three, four, five, six
1,2,3,4,5,6

Shit, I'm checking off my bucket list (My bucket list)
야발, 계속 이뤄내고 있어 내 버킷리스트

You try to give advice, I don't need it
넌 계속 훈수를 두지만, 안 들어와 내 귀에

I've been doin' what I want since fetus
탯줄 자르기 전부터 하고픈 것만 했거든

What you call a holiday (Ooh), I call another day (Haha)
너가 말하는 휴일, 나는 모든 날이 그래

And I ain't ever stoppin', no apologies
그래, 난 멈추지 않지, 내가 사과를 왜 하니


[Chorus]

Such a long time
지금까지 말야

I've been waitin', I've been waitin' for a long time
아주 오래, 아주 오래 기다렸단 말이야

Such a long time
지금까지 말야

I've been waitin', I've been waitin' for a long time (Yeah)
아주 오래, 아주 오래 기다렸단 말이야

Such a long time (Ooh)
지금까지 말야


[Outro]

I'm in Saint-Tropez I had to check wrist
난 지금 생트로페에, 이 시차도 적응했지



CREDIT

Editor

snobbi

  • 2
    • 글자 크기

댓글 달기 WYSIWYG 사용

댓글 쓰기 권한이 없습니다.
댓글 6
번호 제목 글쓴이 날짜
공지 [공지] 가사해석(트랙) 게시판 관련 공지사항 (2018.6) title: [회원구입불가]HiphopLE 2018.06.25
15837 Delusional Thomas (Feat. Mac Miller) - Melvin title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15836 Delusional Thomas - Labido title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15835 Delusional Thomas - Dr. Thomas title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15834 Delusional Thomas (Feat. Da$H) - The Jesuits title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15833 Delusional Thomas - 72 title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15832 Delusional Thomas (Feat. Bill, Earl Sweatshirt) - Bill title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15831 Delusional Thomas - Vertigo title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15830 Delusional Thomas - Halo title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15829 Delusional Thomas - Larry title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.15
15828 Young Coco - いつか(언젠가) title: [회원구입불가]soulitude 2019.09.15
15827 Mahalia (Feat. Ella Mai) - What You Did title: [회원구입불가]David 2019.09.15
15826 Rapsody - Aaliyah2 title: [회원구입불가]Shawna 2019.09.13
15825 m-flo (Feat. JP THE WAVY) - Toxic Sweet title: [회원구입불가]soulitude 2019.09.08
15824 Gallant (Feat. Sabrina Claudio) – Compromise1 title: [회원구입불가]soulitude 2019.09.08
15823 Post Malone - I Know1 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.07
15822 Post Malone - Myself title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.07
15821 Post Malone - Internet2 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.07
15820 Post Malone (Feat. SZA) - Staring at the Sun title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.07
15819 Post Malone - I'm Gonna Be title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.07
15818 Post Malone (Feat. Ozzy Osbourne & Travis Scott) - Take What You Want1 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.07
15817 Post Malone (Feat. Meek Mill & Lil Baby) - On the Road title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
15816 Post Malone (Feat. Future & Halsey) - Die For Me2 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
15815 Post Malone - A Thousand Bad Times2 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
15814 Post Malone - Allergic2 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
15813 Post Malone (Feat. DaBaby) - Enemies2 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
Post Malone - Saint-Tropez6 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
15811 Post Malone - Hollywood’s Bleeding2 title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.06
15810 benny blanco & Juice WRLD - Graduation title: [회원구입불가]snobbi 2019.09.05
15809 Maxo Kream - Still title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.05
15808 Maxo Kream - Dairy Ashford Bastard title: [회원구입불가]DanceD 2019.09.05

검색

이전 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... 530다음

sketchbook5, 스케치북5

sketchbook5, 스케치북5

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소