Skip to content

Smino (Feat. Bari, Jay2) - Z4L

title: [회원구입불가]DanceD2019.04.11 15:54조회 수 227댓글 2

https://www.youtube.com/watch?v=PLYi6SZwFVA



*노래 제목인 "Z4L"은 Zero for Life의 약자이며, Zero는 이 셋의 레이블 Zero Fatigue를 뜻합니다


[Intro]
Off some real life shit though bro
진짜 인생 얘기들이야

I've been having some wild ass, like I ain't even on no recording shit right now bro
미친듯이 여자 엉덩이를 갖고 즐겼어, 지금 녹음할 일 없다는 듯이

What you mean?
무슨 말이야?

Brooo
이봐

What fo'?
왜 그래?

You ain't gon' believe this
넌 이거 못 믿을 거야

[Chorus: Smino]
She suck me in the sprinter with my entourage and shit (Entourage)
그녀는 츄리닝 입은 날 내 동료들과 함께 빨아주지 (동료들)

Face all on my stomach, got her Fenty on my fit (Hold up)
내 배에 부벼대는 얼굴, 그녀에게 사준 Fenty (잠깐만)

Makeup on my acne like I'm tryna hide a zit
Acne (=여드름) 티에 묻은 화장, 여드름 숨기려는듯

Wear my clothes too baggy, shit I'm tryna hide my zip
옷은 엄청 헐렁하게 입어, 마리화나 뭉치를 숨기려는 중

Now baby I'm too fucking grown to teach you how to ride a dick
자 베이비, 난 너무 커서 너한테 거시기 타는 법 못 가르쳐

Need a freaky college boo for frolicking, booty brolic yeah
변태 여대생, 가슴 빵빵한 년이 와주면 좋겠어 yeah

[Refrain: Bari]
I cop a new drop, in white tee, ayy
새 컨버터블을 사, 하얀 티를 입고, ayy

I fuck a new bitch, in white tee
새 여자를 따먹어, 하얀 티를 입고

[Verse 1: Smino]
Okay, I copped a whip and wrapped it with the shiny polish
오케이, 난 차를 사서 반짝이는 광택제로 뒤덮였어

Yo bitch a dub, she 20 dollars (Harriet)
니 여자는 보통, 20달러지 (Harriet)
*Harriet - Harriet Tubman. 노예 제도 시절 노예 탈출을 도운 여성 흑인 운동가. 2020년 20달러 신권 지폐의 모델 (현재는 앤드루 잭슨 대통령)이라고 합니다.

I'm so lit right now, I'm up, I'm the night owl (Hoo!)
난 지금 엄청 흥분했어, 깨있어, 나는 밤 부엉이 (Hoo!)

She wet, clean up aisle 2
그녀는 젖었네, 2번 복도 청소 좀

Front to back, I'm willing to bet, the nigga's a vet
앞에서 뒤로, 나 장담하는데, 얘는 베테랑

I'm the clit commander, she wet like a salamander (Salamander)
나는 클리 (..) 사령관, 그녀는 도롱뇽처럼 젖어있네 (젖어있네)

Green diamonds in my charm, that's a frozen salad
내 악세사리엔 초록 다이아몬드, '얼은 샐러드'

Neck on vegan, freezing, check my color palette, white like a bunny wabbit
목은 채식주의 (초록=돈), 꽁꽁 얼어있지, 내 팔레트 좀 봐, 토끼처럼 하얘

You know I keep some carrots, eat a bitch like a sandwich
나한텐 당근도 좀 있어, 이년 샌드위치처럼 먹었어

Took her ass to Greece tho
그리스로 여행도 데려갔지

[Chorus: Smino]
She suck me in the sprinter with my entourage and shit (Entourage)
그녀는 츄리닝 입은 날 내 동료들과 함께 빨아주지 (동료들)

Face all on my stomach, got her Fenty on my fit (Hold up)
내 배에 부벼대는 얼굴, 그녀에게 사준 Fenty (잠깐만)

Makeup on my acne like I'm tryna hide a zit
Acne 티에 묻은 화장, 여드름 숨기려는듯

Wear my clothes too baggy, shit I'm tryna hide my zip
옷은 엄청 헐렁하게 입어, 마리화나 뭉치를 숨기려는 중

Now baby I'm too fucking grown to teach you how to ride a dick
자 베이비, 난 너무 커서 너한테 거시기 타는 법 못 가르쳐

Need a freaky college boo for frolicking, booty brolic yeah
변태 여대생, 가슴 빵빵한 년이 와주면 좋겠어 yeah

[Refrain: Bari]
I cop a new drop, in white tee, ayy
흰 티 입고 새 컨버터블 사, ayy

I fuck a new bitch, in white tee
흰 티 입고 새 여자를 따먹어

We smoke a whole zip in white tee
흰 티 입고 마리화나 한 봉지 다 피워

White tee, white tee, white tee, white tee, ayy
흰 티, 흰 티, 흰 티, 흰 티, ayy

I cop a new drop, in white tee, ayy
흰 티 입고 새 컨버터블 사, ayy

I fuck a new bitch, in white tee
흰 티 입고 새 여자를 따먹어

We smoke a whole zip in white tee
흰 티 입고 마리화나 한 봉지 다 피워

White tee, white tee, white tee, white tee, ayy
흰 티, 흰 티, 흰 티, 흰 티, ayy

[Verse 2: Jay2]
Ooh, ooh, ooh

Copped a new drop and I'm dropping the top, down
새 컨버터블을 사서 천장을 내려

The game is on lock, now
게임은 내가 꽉 잡았어

I'm out of town and the pussy on lock, down
난 이 동네에서 나와, 여자들을 잡아

And after she knocked, out yeah
그녀를 쓰러뜨린 후에 yeah

I got a raise (I had to raise up)
봉급 인상 (들어올리지)

And she do whatever I say like your honor
그녀는 내가 판사인 것처럼 시키는 대로 다 해

I feel like Rico, I call her Teyana
Rico가 된 기분, 그녀를 Teyana라 불러

Super head, I think her name was Kiana
죽여주는 펠라, 이름이 Kiana인가봐

I call her Kiki the way she be riding
그녀가 달리는 모습을 보고 Kiki라 불러

Slippery slippery slopes, ooh
미끌미끌한 오르막길, ooh

Diamonds that bitch on a slope, ooh
다이아몬드, 그년을 슬로프에 태워, ooh

I got a stoke, she beg me to poke
꼿꼿한 봉, 찔러달라고 그녀는 애원해

She wouldn't believe in the stroke, ooh
내 스킬은 믿지도 못할 거야, ooh

White tee on, I'm in a Tes'
흰 티 입고, Tesla에 탔어

PJ to New York, she feel like a Jet
PJ에서 뉴욕까지, Jet이 된 기분

I'm in her mouth like Colgate or Crest, ooh ooh ooh
Colgate나 Crest (구강청결제)처럼 그녀 입 안에 들어가, ooh ooh ooh

(You a freak)
(너 변태야)

[Chorus: Smino]
She suck me in the sprinter with my entourage and shit
그녀는 츄리닝 입은 날 내 동료들과 함께 빨아주지

Face all on my stomach, got her Fenty on my fit
내 배에 부벼대는 얼굴, 그녀에게 사준 Fenty

Makeup on my acne like I'm tryna hide a zit
Acne 티에 묻은 화장, 여드름 숨기려는듯

Wear my clothes too baggy, shit I'm tryna hide my zip
옷은 엄청 헐렁하게 입어, 마리화나 뭉치를 숨기려는 중

Now baby I'm too fucking grown to teach you how to ride a dick
자 베이비, 난 너무 커서 너한테 거시기 타는 법 못 가르쳐

Need a freaky college boo for frolicking, booty brolic yeah
변태 여대생, 가슴 빵빵한 년이 와주면 좋겠어 yeah

CREDIT

Editor

DanceD

  • 0
    • 글자 크기

댓글 달기 WYSIWYG 사용

댓글 쓰기 권한이 없습니다.
댓글 2
번호 제목 글쓴이 날짜
공지 [공지] 가사해석(트랙) 게시판 관련 공지사항 (2018.6) title: [회원구입불가]HiphopLE 2018.06.25
14837 21 Savage - Money Convo title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14836 21 Savage - Dead People title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14835 21 Savage - Numb title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14834 21 Savage - FaceTime title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14833 21 Savage - Thug Life title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14832 21 Savage - Baby Girl title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14831 21 Savage - Bad Business title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14830 21 Savage - Close My Eyes title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14829 21 Savage - Bank Account title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14828 21 Savage - Famous title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14827 2Pac (Feat. Hurt-M-Badd) - Hold Ya Head title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14826 2Pac (Feat. Bad Azz) - Krazy title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14825 2Pac (Feat. Outlawz) - Just Like Daddy title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14824 2Pac (Feat. Outlawz) - Life Of An Outlaw title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14823 2Pac (Feat. Prince Ital Joe) - Blasphemy title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14822 Beast Coast - Left Hand1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.17
14821 Gesaffelstein & Pharrell Williams - Blast Off title: [회원구입불가]RSS 2019.04.17
14820 Big Sean (Feat. E-40) - I Don't Fuck With You2 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.11
Smino (Feat. Bari, Jay2) - Z4L2 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.11
14818 ScHoolboy Q (Feat. Travis Scott) - CHopstix1 title: [회원구입불가]YoungHermit 2019.04.11
14817 Lil Uzi Vert - Free Uzi1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.09
14816 IDK (Feat. Domo Genesis) - GOOD NEWS3 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14815 IDK (Feat. Wale) - OMG1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14814 IDK (Feat. Q Da Fool) - STOP1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14813 IDK (Feat. Rico Nasty) - BAD NEWS1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14812 IDK (Feat. Maxo Kream) - MORAL1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14811 IDK (Feat. Thirty Rack) - POKE POKE1 title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14810 Scarface (Feat. WC) - I Ain't The One title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14809 Scarface (Feat. Kelly Price) - Heaven title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08
14808 Scarface - Sellout title: [회원구입불가]DanceD 2019.04.08

검색

이전 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46... 536다음

sketchbook5, 스케치북5

sketchbook5, 스케치북5

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소