Skip to content

Clipse - Keys Open Door

title: [회원구입불가]DanceD2018.09.11 00:19조회 수 46댓글 0

[Hook: Pusha T]
Keys open doors, keys open doors
열쇠는 문을 열어 열쇠는 문을 열어
*사실 keys는 Clipse 같은 마약상에겐 1kg 짜리 마약 뭉치로써의 의미로 훨씬 자주 쓰이겠죠.

Keys open doors, keys-keys open doors
열쇠는 문을 열어, 열쇠-열쇠는 문을 열어

[Verse 1: Pusha T]
Yuugh! Make your skin crawl
Yuugh! 피부가 오그라들지

Press one button, let the wind fall
버튼 하나 눌러, 바람이 떨어지게

Who gonna stop us? Fuck the coppers!
누가 우릴 막아? 경찰들 엿먹어!

The mind of a kilo shopper
약뭉치 쇼핑족의 마음

Seeing my life through the windshields of choppers
헬리콥터 앞차창을 통해서 내 인생을 봐

I ain't spend one rap dollar in 3 years, holla!
3년 간 랩으로 번 돈은 1달러도 안 썼지, 어이!

Money's the leash, drag a bitch by her dog collar
돈은 목줄, 그녀에게 개목걸이를 채워서 끌고 다녀

Now, ho follow, this is my ghetto story
자, 따라와, 이건 내 게토의 이야기

Like Cham, Ice-P is the Don Dada
마치 Cham처럼, Ice-P는 Don Dada

Open the Frigidaire, 25 to life in here
Frigidaire를 열어, 25년에서 무기징역

So much white you might think your holy Christ is near
백색 가루가 워낙 많아서 넌 그리스도가 가까이 왔다고 생각할지도

Throw on your Louis V millionaires to kill the glare
Louis V 백만장자 스타일로 입고 광채를 죽여

Ice trays? Nada! All you see is pigeons paired
보석 틀니? 없어! 오직 짝지은 비둘기 뿐

The realest shit I ever wrote, not Pac inspired
내가 쓴 제일 진실한 가사, Pac의 영감은 안 받았지

It's crack pot inspired, my real niggas quote
코카인이 영감을 준 거지, 내 진짜배기들의 말을 인용해

Bitch never cook my coke! Why? Never trust a ho with your child
개년아 내 코카인 요리하지마! 왜냐고? 창녀한테 아이를 맡기면 안 되거든

At you make believe rappers I smile! HA! Canal Streeting my style
니네 거짓 이야기꾼 래퍼들을 보며 난 미소지어! 하! Canal Street 식의 스타일

Like you internet sharing my files, you MySpace niggas
인터넷에서 내 파일을 공유하는, MySpace 놈들

So kill the comparison, I'm South Beach sipping on Sarafin
비교는 그만, 난 South Beach에서 Sarafin을 마셔

Royalty check nigga, I never been
로열티 확인, 한 번도 안 했지

Cook money clean through Merrill Lynch
Merrill Lynch를 통해 돈세탁

Accountant just gasp at the smell of it! (Gasp!)
회계사는 그 냄새만 맡아도 헉 해! (헉!)

Meet the dealer, ain't a bitch realer
마약상과 만나, 이보다 진짜가 어디 있어

So you ain't gotta question why Pusha don't feel ya!
Pusha가 왜 널 못 느끼는지 물어볼 필요 없네!

Knock it the fuck off!
씨발 그만둬!

[Hook]
Keys open doors, keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠는 문을 열지

Keys open doors, keys-keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠-열쇠는 문을 열지

Keys open doors, keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠는 문을 열지

Keys open doors, keys-keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠-열쇠는 문을 열지

Keys open doors, keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠는 문을 열지

Keys open doors, keys-keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠-열쇠는 문을 열지

Yeah

Keys open doors, keys-keys open doors
열쇠는 문을 열지, 열쇠-열쇠는 문을 열지

[Verse 2: Malice]
Throw it on the scale, feed your God damn self
저울 위에 올려, 망할 네 자신을 먹여

Get it how you live, we don't ask for help (No)
사는 대로 챙겨, 우린 도움 요구 안 해 (그래)

Word on the street is you gonna love how it melt
거리의 소문에 따르면 이 녹아내린 모습이 좋을 거라고

And I don't come with a pitch neither, the shit sell itself
나도 굳이 홍보 전략을 쓰진 않아, 저절로 팔리지

I yell "Re-Up" til I'm locked like Mumia
Mumia처럼 갇힐 때까지 "Re-Up"을 외쳐

And get it 'cross-state with the grace of Maria
마리아의 은총과 함께 주를 누비지

Keep on toys, you goin' know us when you see us
장난감을 간수해, 넌 우리를 보면 알게 될 거야

Living street tales worthy of Don Divas
Don Divas 급의 동화 삶을 살아

Keys in the floor, mistress in Dior
바닥엔 열쇠, Dior를 입은 여자

Bitch tell me she love me but I know she's a whore
그년은 날 사랑한다고 하지만 창녀인 건 아는 일

Shit could get ugly, shit she talk to the law
상황이 추해질 수 있어, 젠장 경찰한테 얘기하잖아

And that's just what I get, it's the Roses of War
결국 그렇게 되는거지, 이거야말로 "장미 전쟁"

Fuck the Bureau! Rather be spending Euros
FBI 엿먹으라 그래! 차라리 유로를 쓰겠어

And get fed grapes, fuck hoes in plurals
포도를 먹으며, 여자는 둘 이상을 데리고 섹스해

Just like heaven as I gaze at the mural
천국인 것처럼 벽화를 바라보면서

What a peace of mind when you cop you some Shapiros
Shapiros를 챙기면 얻는 마음의 평화

Cheers to the future as we toast to life
인생에 건배를 하며 미래에 환호해

I'm Prive-ing in Miami, I'm a socialite nigga
Miami의 Prive 클럽에서 놀아, 나는 사회적인 놈

The cars are big, the cribs are bigger
차는 크고, 집은 더 크고

The kids are happy, the perfect picture
아이들은 행복하지, 완벽한 그림

Gemstar razor, the fruit of my labor
Gemstar 면도날, 내 노력의 결실

And I walk with a glow, it's like the Lord's shown favor
난 빛을 내며 걸어, 마치 신이 보여준 호의

These bitches fake like the hoes on Flavor
년들은 Flavor에 나오는 여자들처럼 가짜야

But I don't mind spending, all it is is paper, yes!
하지만 돈 쓰는 거야 괜찮지, 결국 종이잖아, 그래!

[Hook]
Keys open doors
열쇠는 문을 열지

Keys open doors
열쇠는 문을 열지



CREDIT

Editor

DanceD

  • 0
    • 글자 크기

댓글 달기 WYSIWYG 사용

댓글 쓰기 권한이 없습니다.
번호 제목 글쓴이 날짜
공지 [공지] 가사해석(트랙) 게시판 관련 공지사항 (2018.6) title: [회원구입불가]HiphopLE 2018.06.25
13665 Vince Staples (Feat. Earl Sweatshirt) - Ramona Park Legend Pt. 2 title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13664 Vince Staples - Summertime title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13663 Vince Staples (Feat. Joey Fatts, Kilo Kish) - Dopeman title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13662 Vince Staples - Loca title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13661 Vince Staples (Feat. Daley) - Birds & Bees title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13660 Outkast (Feat. Sleepy Brown) - Player's Ball (Reprise) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13659 Outkast - D.E.E.P. title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13658 Outkast - Hootie Hoo title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13657 Outkast - Crumblin' Erb title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13656 Outkast (Feat. Big Rube) - True Dat (Interlude) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13655 Outkast (Feat. Goodie Mob) - Git Up, Git Out title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13654 Outkast - Flim Flam (Interlude) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13653 Outkast - Funky Ride title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13652 Outkast - Club Donkey Ass (Interlude) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13651 Outkast - Claimin' True title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13650 Outkast - Player's Ball title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13649 Outkast (Feat. Goodie Mob) - Call Of Da Wild title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13648 Outkast - Southernplayalisticadillacmuzik title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13647 Outkast - Welcome To Atlanta (Interlude) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13646 Outkast - Ain't No Thang title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13645 Outkast - Myintrotoletuknow title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13644 Outkast - Peaches (Intro) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13643 Goldlink - Pray Everyday (Survivor's Guilt) title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13642 Goldlink (Feat. Steve Lacy) - Some Girl title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13641 Goldlink - Kokamoe Freestyle title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13640 Goldlink (Feat. Lil Dude) - We Will Never Die title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13639 Goldlink (Feat. April George) - The Parable Of The Rich Man title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13638 Goldlink (Feat. Mya) - Roll Call title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13637 Goldlink (Feat. Radiant Children, Wale) - Summatime title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29
13636 Goldlink (Feat. Hare Squead) - Herside Story title: [회원구입불가]DanceD 2018.09.29

검색

이전 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... 459다음

sketchbook5, 스케치북5

sketchbook5, 스케치북5

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소