Skip to content

Aaliyah - Street Thing

title: [회원구입불가]DanceD2019.12.12 22:57조회 수 129댓글 0

[Intro]
You and me got a street thing going on
너와 나 사이 벌어지는 스트릿 스타일의 일
*음... 대충 스트릿...이구나...이해하면 됩니다...(?)

[Verse 1]
Now that we have come to know each other
이제 우리 서로를 알게 되었으니

I'll never go away, love will always stay here forever
절대 난 떠나지 않을게, 사랑은 항상 여기에 있을 거야

Cause this thing we've got is very rare (yeah)
우리가 가진 이건 아주 희귀하니까 (yeah)

So don't ever go nowhere
아무 데도 가지마

No, because
그래, 왜냐하면

[Chorus]
Cause you and me got
왜냐하면 너와 난

A street kinda thing going on
스트릿 스타일의 사건이 벌어지고 있잖아

And I'm so happy that I found you
너를 찾아내서 정말 행복해

Our love ain't going nowhere
우리 사랑은 아무데도 가지 않아

It's gonna stay right here
바로 여기에 남아있을 거야

Right here forever
바로 여기, 영원히

[Verse 2]
You'll never have to ask a second time
두 번은 물어볼 필요 없어

I'm the one for you, you're the one for me, so there's no doubt in my mind (no)
내가 너의 짝이고, 너는 나의 짝이야, 그러니까 아무런 의심 없어

Boy this love we have is oh so real (oh, yes it is)
우리가 가진 이 사랑은 정말 진실해 (아, 그렇지)

That's why I'm never going nowhere, no
그래서 난 아무데도 안 갈 거야, 그래

[Chorus]

[Interlude]
Yo Liyah, why don't you take it to the bridge
Yo Liyah, 브릿지로 넘어가봐

And let 'em know how you really feel
네 진짜 기분을 알려주라고

[Bridge]x8
You can climb the highest mountain
제일 높은 산을 올라가

You can swim the deepest sea
제일 깊은 바다를 헤엄쳐

But, boy, I gotta let you know
하지만, 그대, 이거 하나 말해줄게

My love will always be
내 사랑은 항상 여기에

(Ad Lib)
You can climb
올라가봐

Swim the deepest sea
깊은 바다를 헤엄쳐봐

Hey, my love will always be, hey
헤이, 내 사랑은 항상 여기, 헤이

You can climb, swim the deepest sea
올라가봐, 깊은 바다를 헤엄쳐봐

I gotta let you know my love will always be
이거 하나 말해줄게, 내 사랑은 항상

Yes it will, swim the deepest sea
그래 맞아, 깊은 바다를 헤엄쳐

I gotta let you know, gotta let you know
이거 하나 말해줄게, 하나 말해줄게

You can go searching, but you will never find
열심히 찾아보더라도, 절대 못 볼 걸

Someone like me to love you nowhere, no way, no how
나처럼 널 사랑해줄 사람, 어디에서도, 그래, 어떻게든

You can take a trip all around the world, you will never find
세상 여기저기를 다 여행해봐도, 절대 못 찾을 거야

Another girl who's gonna love you like I do, hold you like I do
나처럼 너를 사랑해줄, 너를 안아줄 여자는

Yeah

신고
댓글 0

댓글 달기

번호 제목 글쓴이 날짜
공지 업로드 예정 전곡 해석 리스트입니다 (ver.1202)25 title: [회원구입불가]DanceD 2019.11.10
공지 [공지] 가사해석(트랙) 게시판 관련 공지사항 (2018.6) title: [회원구입불가]HiphopLE 2018.06.25
16707 Kurupt (Feat. Jon B) - Sunshine title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.29
16706 Kurupt (Feat. Butch Cassidy, DJ Quik) - Can't Go Wrong title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.29
16705 Kurupt (Feat. Damani, Soopafly) - Hate On Me title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.29
16704 Kurupt (Feat. Nate Dogg) - Space Boogie1 title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.29
16703 Kurupt - Blast Off (Intro) title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.29
16702 Lil Nas X (Feat. Nas) - Rodeo (Remix) title: [회원구입불가]Jamiroquai 2020.01.29
16701 Meek Mill (Feat. Roddy Ricch) - Letter to Nipsey2 title: [회원구입불가]snobbi 2020.01.28
16700 Eminem (Feat. Ed Sheeran) - Those Kinda Nights4 title: [회원구입불가]Shawna 2020.01.25
16699 Smokepurpp (Feat. Denzel Curry) - What I Please1 title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.23
16698 Pink Sweat$ - Body Ain't Me1 title: [회원구입불가]RSS 2020.01.22
16697 DJ Shadow (Feat. De La Soul) - Rocket Fuel title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.22
16696 Royce Da 5'9" (Feat. Westside Gunn) - Overcomer1 title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.22
16695 Wale (Feat. Bryson Tiller) - Love... (Her Fault) title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16694 Megan Thee Stallion - Running Up Freestyle title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16693 Megan Thee Stallion - Big Drank title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16692 Megan Thee Stallion - Sex Talk title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16691 Megan Thee Stallion - Ratchet title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16690 Megan Thee Stallion - Dance title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16689 Megan Thee Stallion - Money Good title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21
16688 Megan Thee Stallion - Shake That1 title: [회원구입불가]DanceD 2020.01.21

sketchbook5, 스케치북5

sketchbook5, 스케치북5

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소